dilluns, 7 de maig del 2018

VENDA PER SANT JORDI

El dia 23 d'abril vam fer la venda dels nostres productes. Vam muntar una paradeta a la Rambla i durant tot el matí vam estar atenent als clients que s'apropaven a veure'ns. Vam tenir molta sort i les ventes van ser bones. El producte que més ràpid es va vendre va ser la rosa i el peluix.

El divendres de la mateixa semana vam tornar a muntar la paradeta a l'escola, perquè les famílies que no havien pogut venir, poguessin visitar-nos. 

Estem molt contents i contentes d'aquesta experiencia. Encara no hem fet el recompte final dels beneificis, però a primera vista creiem que haurà anat molt bé.

En els propers dies us acabarem d'informar. 

Moltes gràcies a tots els que heu vingut a comprar!



9 comentaris:

  1. ESTIC MOLT CONTENT DEL NOSTRE TREBALL

    ResponElimina
  2. QUE BE SEGUR QUE HEU BTINGUT BONA SORT. SOC LA CARLA

    ResponElimina
  3. ESTIC MOLT CONTENT DEL NOSTRE TREBALL

    ResponElimina
  4. m'e comprat una cosa molt bonika

    ResponElimina
  5. que ganes de comptar tot el que em guanyat(david)

    ResponElimina
  6. Es el meu avi el de camisa blanca.Soc el Aleix

    ResponElimina
  7. La que hi ha darrera del pal es la meva mara. Soc el Raül

    ResponElimina
  8. Hola! Soc l'Ainhoa, i jo era la secretaria d'aquesta cooperativa, ja han passat gaire bé tres anys d'aixó! Quins bons records! Ara tots anem a segon d'ESO, la veitat es que grècies a el Salvador Lluch ha sigut molt més facil primer d'ESO. Gràcies per tot!!!

    ResponElimina